POLITICA DE GARANTIE

I. CADRUL GENERAL

  1. Pentru toate produsele vandute și livrate pe platforma Infinity, cu exceptia celor resigilate, se acordă garantie potrivit legislatiei in vigoare la data operatiunii juridice.
  2. Pentru a beneficia de termenii si conditiile garantiei produselor INFINITY, clientii trebuie sa tină cont că garantia este oferita pentru un produs destinat a fi folosit in mod obisnuit, in conditii normale.
  3. O parte dintre produsele vandute și livrate pe platforma Infinity sunt insotite certificate de garantie emise de producator sau distributor, transmise odată cu bunul. Este obligatorie pastrarea certificatului a putea beneficia de garantie, dacă va fi cazul.
  4. Conditiile de acordare a garantiilor pot varia functie de producator, fiind stabilite in acord cu politicile comerciale ale fiecaruia.
  5. Daca certificatul este emis de catre producatorul produsului, iaracesta se defecteaza in perioada de garantie, reparatia va fi asigurata de catre reteaua de service autorizat a producatorului, in centrele mentionate in certificat. In acest caz, produsul defectat trebuie trimis la unul dintre centrele de service mentionate in certificat, care va prelua intreaga responsabilitate a solutionarii garantiei.
  6. Garantia este aplicabila produselor numai daca acesta acestea sunt folosite în mod corespunzator si in concordanta cu instructiunile de utilizare de care sunt insotite si pentru care au fost fabricate.
  7. Acordarea garantiei se efectueaza numai daca produsul este insotit de factura/bonul fiscal de achizitie si după caz de certificatul de garantie completat.
  8. Garantia se aplica pentru: defecte de fabricatie/ executie, defecte ale materialelor, vicii ascunse, defectele de proiectare, montaj necorespunzator efectuat de catre executant.
  9. Garantia se refera la produsul / accesoriile / subansamblele din factura si presupune remedierea tuturor defectiunilor aparute in perioada de garantie sau înlocuirea acestora. Perioada de garantie va fi prelungită pe durata reparatiei.
  10. Nu se acorda garantie pentru: deteriorari cauzate de manipulare, montare si exploatare incorecta (socuri mecanice si termice, grad ridicat de praf si umiditate, obiecte straine patrunse in interiorul produsului, lichide, scrum, etc, expunerea excesiva la radiatii solare si infrarosii sau la caldura puternica);interventii neautorizate in interiorul produsului;defectiuni cauzate de nerespectarea instructiunilor de folosire;defectiuni cauzate defolosirea unei tensiuni necorespunzatoare in retea, de loviturile, caderile, cutremurele de pamant, inundatii, fulgere;piesele din plastic sau cauciuc, carcase, accesorii, becuri, consumabile;utilizarea produselor cu alte consumabile decat cele originale oferite de furnizor; Daca la o eventuala defectiune se constata ca aceasta s-a datorat ca urmare a uneia dintre cauzele de mai sus mentionate, aparatul isi pierde garantia.
  11. In cazul defectarii in conditii normale de utilizare pe durata perioadei de acordare garantiei, consumatorul are dreptul de a solicita vanzatorului in primul rand repararea produsului sau inlocuirea acestuia, de fiecare dată fara plata, cu exceptia situatiei in care masura este imposibila sau disproportionata (o masura reparatorie va fi considerata ca disproportionata, daca: impune vanzatorului costuri care sunt nerezonabile in comparatie cu cealalta masura reparatorie, luandu-se in considerare valoarea pe care ar fi avut-o produsele daca nu ar fi existat defectul; importanta in utilizare a defectului; daca cealalta masura reparatorie ar putea fi realizata fara un inconvenient semnificativ pentru consumator; o masura reparatorie va fi considerata ca fiind imposibila daca vanzatorul nu poate asigura produse identice pentru inlocuire sau piese de schimb pentru reparare, inclusiv ca urmare a lipsei utilajelor sau a tehnologiei aferente).
  12. Termenul de reparare sau inlocuire a produselor este de cel mult 15 zile calendaristice, socotit de la data la care cumpărătorul a predat produsul vânzătorului ori persoanei desemnate de acesta pe baza unui document de predare-preluare. Termenul se poate prelungi cu acordul ambelor parti.
  13. Cumparatorul este pe deplin responsabil pentru pierderea, distrugerea sau orice alt defect cauzat produsului, precum si pentru defectiuni directe sau indirecte, de orice natura, rezultate din folosirea necorespunzatoare a acestuia sau de catre persoane neinstruite ori neautorizate.
  14. Garantia Comerciala poate diferi de Garantia legala de conformitate, iar prin garantia comerciala nu sunt incalcate drepturile consumatorului prevazute in legile mai sus mentionate si nici cele privind viciile ascunse.
  15. Drepturile recunoscute prin lege consumatorului nu sunt afectate de prezenta politica de acordare a garantiei.

II. POLITICA DE CONFORMITATE LA LIVRARE

La primirea produselor comandate – clientul se obliga sa verifice:


  • conformitatea produsului primit cu cel comandat (daca este acelasi produs pe care l-a comandat si care apare pe factura);

  • certificatul de Garantie, cu toate detaliile referitoare la service-urile autorizate care asigura reparatiile pe durata termenului de garantie

Neconformitatea la livrare a produsului trebuie anuntată in maxim 48 de ore de la livrare la numarul de telefon afisat pe site sau pe email la adresa: suport@infinity.ro.

III. RECLAMATII

Daca se defecteaza produsul achizitionat, Clientul se obligă să:

  • verifice daca acesta se afla in perioada de garantie, pe baza certificatului. În cazul in care nu a primit certificatul de garantie, are obligatia de a ne semnala acest aspect.
  • daca produsul este in perioada de garantie, pentru a beneficia de aceasta, trebuie să formuleze o notificare pe adresa de e-mail suport@infinity.ro si sa prezinte dovada platii si după caz certificatul de garantie, specificand defectele/problemele constatate.
  • clientul va permite accesul la produs pentru a se efectua constatarile.

In cazul aparitiei unor eventuale defecte, cumparatorul va putea formula o reclamatie. Reclamatiile se transmit pe mail la adresa suport@infinity.ro.

INFINITY va raspunde oricarei reclamatii privind produsele livrate pe platforma sa in termen de cel mult 3 zile lucratoare de la primirea acesteia.

In vederea solutionarii reclamatiei, INFINITY poate sa decida:

  1. respingerea reclamatiei;
  2. reparatia produsului pe cheltuiala sa;
  3. acordarea unui rabat;
  4. inlocuirea marfii sau returnarea acesteia.

Nicio reclamatie nu va fi luata in calcul daca s-a intervenit in orice fel asupra produsului si/sau daca cumparatorul nu a efectuat montajul cu firmele specializate în domeniu.

Remedierea neconformitatii reclamate se face in termenul prevazut de legislatia in vigoare.

Perioada de garantie se prelungeste cu perioada in care produsul a stat in reparatie. Produsele oferite respecta prescriptiile prevazute in documentele tehnice normative in vigoare in Romania.

In cazul in care pentru produs este emis un act de garantie si se constata neconformitatea in perioada de garantie, se va dispune masura reparatorie cu respectarea OG nr.21/1992, a Legii nr.449/2003 si a altor dispozitii legale in vigoare.