Care este comisionul datorat?
Comisionul datorat este stabilit in functie de categoria in care se doresc a fi listate produsele.
Comisionul este cu TVA?
Da, comisionul include TVA. Comisionul afisat pentru serviciile noastre este exprimat intr-o suma totala, care include si taxa pe valoarea adaugata (TVA). Ne asiguram ca toate aspectele legate de taxe sunt incluse in mod transparent in comisionul afisat, pentru a va oferi o imagine clara a costurilor implicate in utilizarea platformei noastre.
Comisionul se aplica din pretul de vanzare cu sau fara TVA?
Comisionul perceput de Infinity Marketplace se aplica din pretul de vanzare final (cu TVA inclus).
Care sunt situatiile pentru care se datoreaza comision?
Comisionul va fi datorat pentru toate comenzile finalizate, dar si pentru comenzile anulate/returnate/refuzate din culpa vanzatorului (lipsa stoc, pret incorect, comanda nu a fost ridicata de catre client din cauza termenului de livrare depasit, etc).
Comisionul este datorat si in situatia in care clientul isi exercita dreptul de retragere?
Daca exercitarea dreptului de retragere vine ca urmare a dorintei exclusive a clientului, Sellerul nu va datora comision.
Cu ce procesator de plata este integrat Marketplace-ul Infinity?
Pentru procesarea platilor, colaboram exclusiv cu procesatorul de plata PayU. PayU este unul dintre cei mai renumiti si de incredere procesatori de plati online, oferind solutii sigure si eficiente pentru tranzactii online. Lucrand cu PayU, te asiguram ca platile efectuate de clienti vor fi procesate intr-un mod rapid si securizat.
Cum functioneaza PayU?
Odata cu modificarea procesatorului de plata de la Unicredit la PayU s-a modificat si modalitatea de split-uire a banilor, astfel ca PayU este cel care face automat split-uirea sumelor. PayU efectueaza plati in contul seller-ului saptamanal cu valoarea comenzilor platite cu cardul, iar pentru a vedea toate comenzile platite cu cardul este necesar sa fie accesat contul PayU.
Cum pot vedea vanzatorii comenzile care au fost achitate cu cardul si transferate de PayU?
Cand a fost creat contul PayU s-a primit un e-mail cu subiectul “System Registration”, este necesar sa fie deschis e-mail-ul si accesat URL-ul afisat la “To log in” din e-mail. Acolo se vor introduce adresa de e-mail si parola setata. In cazul in care nu se mai cunoaste parola, poate fi schimbata in aceeasi pagina. Dupa ce se realizeaza autentificarea, toate comenzile achitate cu cardul vor aparea in cont la „Lista tranzactii”.
Cum pot lista produsele pe platforma Infinity?
Pentru a lista produsele pe platforma noastra, exista doua metode disponibile:
• Prima metoda consta in listarea manuala, unde vanzatorii pot introduce detaliile si caracteristicile produselor in contul lor urmand ca acestea sa treaca printr-un proces de verificare din partea reprezentantilor Infinity.
• A doua metoda este prin intermediul unui fisier structurat in formatul specificat, continand informatiile despre produse, precum titlu, descriere, imagini, spectificatii etc. Aceasta optiune este utila in special pentru sellerii cu un numar mare de produse.
Este necesar codul EAN pentru produse?
Desi codul EAN nu este obligatoriu, politica Google prevede ca aceste produse pot sa nu intre in campaniile de promovare platita daca nu au acest cod.
Pentru fiecare produs este necesar sa existe un cod de identificare interna care va permite vanzatorilor sa urmareasca si sa gestioneze in mod individual produsele in cadrul platformei noastre.
Cum se realizeaza actualizarea stocului si a preturilor?
Actualizarea stocului si a preturilor este un proces important pentru a asigura informatii precise si actuale despre produsele tale si poate fi realizat in doua moduri. Prima modalitate este actualizarea manuala individuala sau prin fisier in contul de seller a produselor incarcate , iar cea de-a doua este actualizarea automata prin feed. Oferim posibilitatea actualizarii prin intermediul unui feed la interval de minim 8 ore. Astfel, clientii vor avea intotdeauna acces la cele mai recente informatii si vei putea evita situatiile in care un produs este comandat si apoi anulat din cauza discrepantelor de stoc sau pret.
Cine incaseaza platile efectuate?
Infinity Marketplace pune la dispozitie mai multe metode de plata: ramburs, plata cu cardul, transfer bancar sau finantare prin TBI Bank. Platile ramburs sunt incasate de catre seller prin intermediul contractului propriu de curierat. In cazul platilor efectuate cu cardul, divizarea se produce automat prin intermediul procesatorului de plata PayU, sellerul incaseaza contravaloarea produselor si Infinity Marketplace incaseaza contravaloarea comisionului. In cazul platilor prin transfer bancar, intereaga suma intra in contul sellerului. Bilunar se realizeaza situatia vanzarilor si se calculeaza comisionul datorat.
Cum se efectueaza viramentele pentru comenzile de pe Infinity Marketplace?
Viramentele se realizeaza de doua ori pe luna, o data pentru perioada 01-15 a lunii si a doua oara pentru perioada 15-30 a lunii si cuprind contravaloarea comenzilor, din care se scade comisionul si transportul. Sellerii nu trebuie sa achite facturile, acestea fiind retinute de Infinity Marketplace.
Plata pentru comenzile din perioada 01-15 a lunii se efectueaza in 25 a lunii curente, urmand ca cele din perioada 15-30 a lunii curente sa fie achitate in 10 a lunii urmatoare, moment in care se emite si factura ce va cuprinde toate comenzile din luna anterioara.
Cum se realizeaza situatia financiara si decontarea sumelor?
Pentru a te pastra la curent cu situatia financiara, efectuam actualizari bilunare. Incasarile sellerilor pentru perioada 1-15 a lunii vor fi procesate si inregistrate pe data de 25 a aceleiasi luni, iar incasarile pentru perioada 16-ultima zi a lunii vor fi procesate si inregistrate pe data de 10 a lunii urmatoare. Aceasta metoda asigura o transparenta in ceea ce priveste fluxurile de numerar si permite sellerilor sa isi gestioneze finantele in mod eficient.
Cand sunt virate tranzactiile prin PayU?
Orice tranzactie realizata prin PayU este virata in contul sellerului in lunea urmatoarei saptamani.
Este necesar ca vanzatorul sa aiba un contract de colaborare cu o firma de curierat?
Infinity Marketplace are contracte de colaborare cu mai multe firme de curierat, printre care DPD, Sameday, Fan Courier. Este necesar ca vanzatorul sa aibe un contract incheiat cu cel putin una dintre firmele de curierat mentionate anterior. Transportul va fi achitat de client.
Este obligatoriu pentru vanzatori sa lucreze cu curierii Infinity?
Da, esti obligat sa lucrezi cu firmele de curierat partenere Infinity.
Cu ce firme de curierat avem integrare?
Pe Infinity Marketplace sunt integrate firme de curierat: DPD, Sameday, Fan Courier. Integrarea permite atribuirea automata a transportului in functie de costuri si conditii in beneficiul clientului, atat timp cat vanzatorul are incheiate contracte cu mai multe firme din cele stipulate anterior. De asemenea, poti opta pentru integrare prin Innoship.
Cu ajutorul integrarii oricarei firme de curierat de mai sus, vei putea genera AWB-ul comenzii printr-un singur click, cu conditia detinerii unui contract incheiat cu acestea.
Exista integrare cu un program de facturare?
Pe Infinity Marketplace poti beneficia de integrare cu programul de facturare Smartbill. Vei putea genera factura comenzii printr-un singur click.
In cazul in care folosesti un alt program de facturare, vei adauga link-ul facturii in comanda, astfel incat clientul sa aiba acces la aceasta ori de cate ori isi doreste.