Pentru a cumpara pe site trebuie sa-mi creez cont?
Poti plasa cu usurinta o comanda si fara iti creezi un cont pe site, insa daca alegi sa iti creezi un cont ai numai beneficii!
In contul de client poti vedea istoricul comenzilor tale si poti sa soliciti returul produselor mult mai usor. In plus regasesti acolo facturile aferente comenzilor tale si lista cu produsele tale favorite.
Cum comand?
Alege produsele pe care vrei sa le comanzi si adauga-le in cos. Poti sa modifici ulterior componenta cosului de cumparaturi adaugand sau eliminand produse din cos cu ajutorul listei derulante din dreptul fiecarui produs. Cand esti pregatit sa plasezi Comanda, apasa buton “Finalizeaza Comanda” si urmeaza instructiunile din paginile urmatoare.
Cum pot fi sigur ca am trimis corect comanda?
Daca ai urmat toti pasii din procesul de finalizare al comenzii, la finalulul acestuia pe ecranul tau se va afisa un mesaj de confirmare.
Ulterior vei primi confirmarea de inregistrare a comenzii atat prin e-mail cat si prin SMS.
Sunt acceptate si comenzi cu livrare internationala?
In acest moment livrarea se face doar pe teritoriul Romaniei.
Cum pot anula comanda?
Daca ai un cont de client
In primele 30 de minute de la plasarea comenzi, o poti anula din contul tau de client. Accesezi “Comenzile mele” si vei avea optiunea ”Solicita anularea comenzii”.
In cazul in care nu gasesti in contul tau aceasta optiune, insemna ca au trecut cele 30 de minute standard si comanda ta a intrat in procesare.
Dupa acest interval de timp este necesar sa contactezi Serviciul Suport Clienti: 0739665143 sau suport@infinity.ro
Daca nu ai un cont de client
Contacteaza Serviciul Suport Clienti pentru a solutiona aceasta solicitare: 0739665143 sau suport@infinity.ro
Pot comanda si telefonic?
Da! Pentru a plasa o comanda prin telefon, te rugam sa apelezi 0739665143.