Politica de retur

POLITICA DE RETUR

Intentia INFINITY este ca Utilizatorii/Cumparatorii/Clientii sa fie multumiti de achizitia lor. Aceasta politica nu limiteaza drepturile legale ale celor din urma, de a se retragere din contract sau drepturile pe care le au in legatura cu bunurile defecte, deteriorate sau neconforme.

Cererile de returnare si rambursare – In cazul in care Cumparatorull/Clientul inainteaza o cerere de returnare sau de rambursare, cererea de returnare sau rambursare se va plasa in termen de 45 de zile calendaristice de la data livrării comenzii. Daca, dintr-un anumit motiv, un articol nu este livrat la timp, Cumparatorul/ Clientul va putea cere rambursare in termen de 45 de zile de la cea mai recenta data estimata de livrare, cu exceptia termenelor prestabilite in contract. Vanzatorul nu va avea nici o obligatie sa ia in considerare o cerere efectuata in afara a 45 zile de la data livrarii sau a celei mai recente date estimate a sosirii.

In cazul in care Cumparatorul doreste sa renunte la comanda, ne poate anunta prin e-mail la suport@infinity.ro sau telefonic la 0739.665.143. Anularea comenzii este posibila doar in cazul in care produsul/comanda nu a fost ridicata de catre curieri.

De asemenea, Cumparatorul/Clientul se poate retrage dintr-o achizitie in orice moment intre momentul achizitiei si 45 zile de la primirea articolului. Daca articolele cumparate au fost expediate inainte ca INFINITY sa primeasca o anulare, Cumparatorul/Clientul va fi responsabil pentru costurile de expediere a returului.

In cazul in care Cumparatorul/Clientul a primit un articol deteriorat, dimensiunea sau culoarea pe care a comandat-o difera, sau produsul nu corespunde in mod rezonabil cu lista articolelor sau descrierii, cel din urma este eligibil pentru o rambursare. INFINITY isi rezerva dreptul de a solicita unele dovezi ale situatiei create, in mod normal acestea fiind prezentate de Cumparator/Client in format electronic sub forma unor fotografii sau video, expediate pe adresa de e-mail  suport@infinity.ro. Dovezile vor fi insotite de nr. comenzii efectuate de Cumparator/Client.

In cazul in care Cumparatorul/Clientul nu a primit un articol ce l-a comandat de pe platforma WEB, este eligibil pentru o rambursare. INFINITY va putea fi contactat in termen de 3 de zile de la cea mai recenta data estimata de livrare.

Returnarea fondurilor - dupa ce INFINITY aproba o returnare, anulare sau retragere si (in anumite cazuri) confirma returnarea articolului, INFINITY va returna suma achizitiei si valoare standard de transport in maximum 14 zile calendaristice. In unele cazul in care motivele returului nu sunt imputabile vanzatorului (de exemplu sunt imputabile vanzatorului produsele ce nu sunt conforme cu descrierea sau mostra, etc.), clientul va fi responsabil pentru taxele de expediere a produselor returnate, fiindu-i rambursata doar suma bunului returnat si a serviciilor conexe. In cazul in care Utilizatorul/Clientul a optat pentru un alt tip de transport decat livrarea standard oferita de INFINITY toate costurile suplimentare vor fi suportate de catre Utilizator/Client.

Produsele vor fi returnate pe cat posibil in ambalajul original pentru a evita dereriorarea acestuia la manipulare si/sau trasport, bunul fiind insotit de toate accesoriile, de asemenea si sigiliie si etcichetele se sugereaza a fi intacte insa deteriorarea acestora nu conditioneaza in nici un fel dreptul de a returna produsul, produsele trebuie sa contina toate documentele care le-au insotit si cu o copie a facturii de achizitie, daca este cazul. Returnarea unui produs fara accesorii ale ambalajului (spre exemplu suporti de siguranta, elemente de protectie din carton sau polistiren etc.) sau ale produsului va duce la diminuarea valorii produselor, conform celor mentionate mai jos. Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, pete, socuri, etc. fara ca acestea sa fie aduse la conformitate.

INFINITY isi rezerva dreptul de a refuza orice rambursare daca cu buna-credinta, suspecteaza abuzul acestei politici sau incalcari ale Conditiilor de utilizare.

INFINITY isi rezerva dreptul de a limita asistenta pentru clienti si rambursarile pentru abuzul acestor servicii sau incalcarea Termenilor de utilizare

INFINITY isi rezerva dreptul  de a actualiza prezenta politica ori de cate ori este nevoie sau de a o ajusta in stricta conformitate cu legislatia in vigoare.

 

EXCEPTII SI REGULI SPECIALE

INFINITY are dreptul de a refuza orice solicitare de retur al produselor mentionate mai jos in stricta conformitate cu legislatia in vigoare :

  • Produse perisabile - Daca articolul comandat este perisabil, nu este eligibil pentru returnare sau rambursare in majoritatea cazurilor.
  • Produse/Servicii dependente financiar – Produse/Servicii al caror pret depinde de fluctuatiile de pe piata financiara pe care Vanzatorul nu o poate controla si care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere, nu este eligibil pentru returnare.
  • Produse personalizate – Produsele personalizate/confectionate dupa specificatiile prezentate/indicate de Cumparator/Client nu sunt eligibile pentru returnare.
  • Articole excluse - Anumite articole de sanatate si igiena (de ex. Lotiune pentru piele, pasta de dinti) sau suporturi electronice precum software-ul nu sunt eligibile pentru returnare sau rambursare daca sigiliul este rupt sau dacă produsul a fost defăcut.
  • Articolele de lenjerie intima, costume de baie, etc. nu sunt eligibile pentru returnare.
  • Servicii – In cazul in care Utilizatorul/Cumparatorul achizitioneaza un serviciu, ulterior prestarii complete al acestuia in stricta conformitate cu acordul celui din urma, nu va fi eligibil pentru a cere returnarea sumei achitate.
  • Produse temporare – Nu sunt eligibile produsele care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid precum si ziare periodice, reviste sau carti.
  • Produse mixte – Produse ce constau in amestecarea cu alte elemente dupa momentul livrarii acestora.
  • Produse alcoolice – Bauturi alcoolice al caror livrare nu poate fi efectuata inainte de 30 de zile si al caror valoare reala depinde de fluctuatiile de pe piata pe care Vanzatorul nu o poate controla.


DIMINUAREA VALORII BUNURILOR RETURNATE

Dupa livrarea comenzii, Cumparatorului/Clientului conform legislatiei in vigoare i se permite sa testeze si sa verifice bunurile pe care le-a cumparat in masura in care este necesar pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor.

Pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, Clientul/Utilizatorul trebuie sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa o faca intr-un magazin fizic real. De exemplu: Clientul/Utilizatorul trebuie doar sa probeze un articol de imbracaminte, nu sa il poarte la diverse ocazii. Produsele electronice si electrocasnice se probeaza numai prin pornirea si oprirea acestora, NU prin folosirea acestora in scopul in care au fost produse. Prin urmare, in timpul perioadei de retragere, Clientul/Utilizatorul trebuie sa manuiasca si sa inspecteze bunurile cu grija necesara.

Utilizatorul/Clientul este responsabil doar pentru diminuarea valorii bunurilor care rezulta din manipulari altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii bunurilor.

Manipularile acceptate pentru determinarea naturii, calitatii si functionarii bunurilor sunt:

- dezambalarea fara distrugerea sau deteriorarea ambalajelor originale, urmand instructiunile pentru despachetare (acolo unde producatorul indica modul de manipulare) fara deteriorarea ambalajului, produsului sau accesoriilor; - inspectarea vizuala, tactila si olfactiva (atunci cand nu se incalca prevederile de mai jos) a produselor; - in cazul produselor care nu necesita montarea de accesorii consumabile sau racordarea la alte utilitati decat energia electrica se permite alimentarea numai cu energie electrica si pornirea/oprirea acestora; - in cazul produselor care necesita montarea de accesorii consumabile (de ex.: filtre, cartuse refill, cartuse de imprimanta, toner etc.) sau racordarea la alte utilitati decat energia electrica (de ex.: apa, gaz metan, aer comprimat etc.) se permite alimentarea numai cu energie electrica si pornirea/oprirea acestora si nu se permite montarea accesoriilor consumabile.

Daca un Client/Utilizator isi exercita dreptul de retragere dupa ce a utilizat bunurile intr-o masura care depaseste limita necesara stabilirii naturii, caracteristicilor si modului de functionare a bunurilor, Clientul/Utilizatorul raspunde pentru eventuala diminuare a valorii bunurilor.

Actiuni neacceptate care duc la diminuarea valorii produsului returnat sau pierderea dreptului de retragere:

  • folosirea aparatelor electronice sau electrocasnice in orice alt mod decat testarea prin pornirea/oprirea aparatului;
  • zgarierea, murdarirea, patarea, impregnarea produselor cu substante externe;
  • desigilarea accesoriilor consumabile (de ex. cartuse de cerneala, toner etc.)
  • desigilarea sau instalarea licentelor software;
  • desigilarea produselor alimentare, cosmetice, de ingrijire personala, de curatenie, produselor pentru copii si nou-nascuti sau de lenjerie intima.


Accesoriile (manuale de utilizare, CD-uri, cabluri etc.) aflate in cutia produsului fac parte integranta din produs. Ca urmare atunci cand Clientul/Utilizatorul returneaza un produs, protejat prin infoliere cu folie pentru ambalat din plastic stretch sau ambalat in cutie din carton (fara etichete lipite pe acesta, fara taieturi, rupturi etc.) si impreuna cu toate accesoriile acestuia.

In cazul retragerii din contract, Utilizatorul/Cumparatorul este responsabil doar in ceea ce priveste diminuarea valorii bunurilor care rezulta din manipularea bunurilor, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii bunurilor. In cazul in care bunul returnat prezinta urme de uzura, zgarieturi, lovituri, socuri electrice, accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, Utilizatorul/Clientul este responsabil in ceea ce priveste diminuarea valorii bunurilor. Inainte de a returna produsul INFINITY recomanda protejarea ambalajului original cu folie pentru ambalat din plastic stretch sau cu o cutie din carton. Clientul/Utilizatorul va proteja ambalajul original si nu va lipi etichete sau scotch pe acesta.

Valoarea produselor folosite, cu urme de uzura (pete, zgarieturi, indoituri, fisuri, lovituri etc.) se accepta retur numai dupa aducerea lor la conformitate, implicand  costurile de igienizare, cosmetizare, reparare, inlocuire a eventualelor piese deteriorate si aducere la o forma comerciala in vederea vanzarii ca produs Reconditionat. Valoarea finala se stabileste in functie de valoarea pieselor ce trebuie inlocuite si a manoperei de reconditionare sau ca diferenta dintre valoarea initiala a produsului nou si valoarea de revanzare a produsului folosit..

Diminuarea se aplica intre  10%-90% din valoarea initiala a produsului. Taxa de diminuare va fi comunicata catre client la receptionarea produselor modificate.

Daca produsele returnate au fost insotite de eventuale bonusuri/cadouri, trebuie returnate si acestea. In caz contrar, valoarea acestora se diminueaza din valoarea returului. 

Daca s-au achizitionat mai multe produse de acelasi fel si se doreste returul pe toate, Clientul/Utilizatorul trebuie sa se asigure ca doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se accepta doar daca sunt sigilate.