POLITICA DE RETUR

  1. POLITICA DE RETUR

Scopul INFINITY este ca Utilizatorii/Cumparatorii/Clientii sa fie multumiti de achizitia lor. Aceasta politica nu limiteaza drepturile legale ale celor din urma de a se retragere din contract sau drepturile pe care le au in legatura cu bunurile defecte, deteriorate sau neconforme.

Aveti dreptul de a vă exercita dreptul de retragere (drept care presupune returnarea produselor achizitionate online de la INFINITY fara invocarea vreunui motiv) in termen de 14 zile de la data primirii acestora. In cazul persoanelor juridice, acestea nu au calitate de consumator si ne rezervam dreptul de a accepta sau nu returul nejustificat al produselor.

Returnarea produselor poate interveni in cazul in care considerati ca acestea nu sunt conforme cu specificatiile de pe pagina de internet, prezinta deteriorari sau au fost livrate gresit fara a respecta comanda efectuata.

In cazul in care doriti sa returnati produse, este necesar ca in perioada de 14 zile, mentionata mai sus, sa ne informati cu privire la decizia dumneavoastra in acest sens, completand o cerere de retur sau adresandu-ne aceasta solicitare prin e-mail sau prin orice alta modalitate care asigura confirmarea primirii (la suport@infinity.ro sau telefonic la 0739.665.143).

Produsele se returneaza insotite de bonul fiscal aferent, fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, in decurs de maximum: 45 de zile de la data la care ne-ati comunicat decizia de retragere, pentru produsele Infinity (cu excepția produselor din categoria Casă și grădină la care perioada de retur este de 14 zile) și de 14 zile pentru celelalte produse (acest din urmă termen poate fi mai mare, funcție de politica furnizorilor care comercializează produsele prin intermediul platformei Infinity). Termenele de mai sus curg de la data la care ne-ati comunicat decizia de retragere. Termenul este respectat daca produsele sunt trimise inapoi inainte de expirarea perioadei de 45 de zile, respectiv de 14 zile.

  1. CONDITII SI CONSECINTE ALE RETURNARII

Produsele vor fi returnate pe cat posibil in ambalajul original pentru a evita deteriorarea acestuia la manipulare si/sau trasport, bunul fiind insotit de toate accesoriile; de asemenea si sigiliie si etichetele se sugereaza a fi intacte insa deteriorarea acestora nu conditioneaza in nici un fel dreptul de a returna produsul, produsele trebuind sa contina toate documentele care le-au insotit si o copie a facturii de achizitie, daca este cazul. Returnarea unui produs fara accesorii ale ambalajului (spre exemplu suporturi de siguranta, elemente de protectie din carton sau polistiren etc.) sau ale produsului va duce la diminuarea valorii produselor, conform celor mentionate mai jos. Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, pete, socuri, etc. fara ca acestea sa fie aduse la conformitate.

Va rugam sa verificati integritatea fizica a coletelor in momentul in care le primiti de la curier in prezenta acestuia si sa cereti intocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor daca produsele prezinta urme de deteriorare cauzate de transport. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare.

  1. DREPTUL DE RETRAGERE

In cazul in care consumatorul doreste sa anuleze comanda sau sa se retraga din achizitie, ne poate anunta prin e-mail la suport@infinity.ro sau telefonic la 0739.665.143.

Anularea comenzii este posibila doar in cazul in care produsul/comanda nu a fost ridicata de catre curieri.

Din ziua in care a intrat in posesia fizica a produselor, consumatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile pentru ne aduce la cunostinta decizia sa a se retrage dintr-o achizitie. Daca articolele cumparate au fost expediate (returnate) de consumator inainte ca INFINITY sa primeasca o cerere de retragere, Cumparatorul/Clientul va fi responsabil pentru costurile de expediere a returului.

Din ziua in care ne-a adus la cunostinta decizia sa a se retrage dintr-o achizitie, consumatorul are obligația de a returna produsele în termen de cel mult 45 de zile pentru produsele Infinity și respectiv de 14 zile pentru celelalte produse.

In cazul in care Cumparatorul/Clientul a primit un articol deteriorat, dimensiunea sau culoarea pe care a comandat-o difera, sau produsul nu corespunde in mod rezonabil cu lista articolelor sau descrierii, cel din urma este eligibil pentru o rambursare. INFINITY isi rezerva dreptul de a solicita unele dovezi ale situatiei create, in mod normal acestea fiind prezentate de Cumparator/Client in format electronic sub forma unor fotografii sau video, expediate pe adresa de e-mail suport@infinity.ro. Dovezile vor fi insotite de numarul comenzii efectuate de Cumparator/Client.

In cazul in care Cumparatorul/Clientul nu a primit un articol ce l-a comandat de pe platforma WEB, este eligibil pentru o rambursare. INFINITY va putea fi contactat in termen de 3 de zile de la cea mai recenta data estimata de livrare.

  1. RETURNAREA FONDURILOR

Dupa ce INFINITY aproba o returnare, anulare sau retragere si confirma returnarea articolului, INFINITY va returna suma achizitiei si dacă este cazul, valoarea standard de transport in maximum 14 zile calendaristice.

In cazul in care motivele returului nu sunt imputabile vanzatorului, clientul va fi responsabil pentru taxele de expediere/ returnare a produselor returnate, fiindu-i rambursata doar suma aferentă bunului returnat si a serviciilor conexe. In cazul in care Utilizatorul/Clientul a optat pentru un alt tip de transport decat livrarea standard oferita de INFINITY toate costurile suplimentare și de transport vor fi suportate de catre Utilizator/Client.

Pentru comenzile platite online cu card bancar, suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare.

INFINITY isi rezerva dreptul de a refuza orice rambursare daca, cu buna-credinta, suspecteaza abuzul acestei politici sau incalcari ale Conditiilor de utilizare.

INFINITY isi rezerva dreptul de a limita asistenta pentru clienti si rambursarile pentru abuzul acestor servicii sau incalcarea Termenilor de utilizare.

INFINITY isi rezerva dreptul de a actualiza prezenta politica ori de cate ori este nevoie sau de a o ajusta in stricta conformitate cu legislatia in vigoare.

  1. EXCEPTII SI REGULI SPECIALE

INFINITY are dreptul de a refuza orice solicitare de retur al produselor mentionate mai jos, in stricta conformitate cu legislatia in vigoare:

  • Produse perisabile - Daca articolul comandat este perisabil, nu este eligibil pentru returnare sau rambursare in majoritatea cazurilor.
  • Produse/Servicii dependente financiar – Produsele/Serviciile al caror pret depinde de fluctuatiile de pe piata financiara pe care Vanzatorul nu o poate controla si care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere, nu sunt eligibile pentru returnare.
  • Produse personalizate – Produsele personalizate/confectionate dupa specificatiile prezentate/indicate de Cumparator/Client nu sunt eligibile pentru returnare.
  • Articole excluse - Anumite articole de sanatate si igiena (de ex. Lotiune pentru piele, pasta de dinti) sau suporturi electronice precum software-ul nu sunt eligibile pentru returnare sau rambursare daca sigiliul este rupt sau daca produsul a fost defacut.
  • Articolele de lenjerie intima , costume de baie etc. nu sunt eligibile pentru returnare.
  • Servicii – In cazul in care Utilizatorul/Cumparatorul achizitioneaza un serviciu, ulterior prestarii complete a acestuia in stricta conformitate cu acordul celui din urma, nu va fi eligibil pentru a cere returnarea sumei achitate.
  • Produse temporare – Nu sunt eligibile produsele care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid precum si ziare periodice, reviste sau carti.
  • Produse mixte – Produse ce constau in amestecarea cu alte elemente dupa momentul livrarii acestora.
  • Produse alcoolice – Bauturi alcoolice a caror livrare nu poate fi efectuata inainte de 30 de zile si a caror valoare reala depinde de fluctuatiile de pe piata pe care Vanzatorul nu o poate controla.
  1. DIMINUAREA VALORII BUNURILOR RETURNATE

Dupa livrarea comenzii, Cumparatorului/Clientului i se permite sa testeze si sa verifice bunurile pe care le-a cumparat in masura in care este necesar pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor.

Pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, Clientul/Utilizatorul poate sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa o faca intr-un magazin fizic real. De exemplu: Clientul/Utilizatorul trebuie doar sa probeze un articol de imbracaminte, nu sa il poarte la diverse ocazii. Produsele electronice si electrocasnice se probeaza numai prin pornirea si oprirea acestora, iar NU prin folosirea acestora in scopul in care au fost produse. Prin urmare, in timpul perioadei de retragere, Clientul/Utilizatorul trebuie sa manuiasca si sa inspecteze bunurile cu grija necesara.

Utilizatorul/Clientul este responsabil doar pentru diminuarea valorii bunurilor care rezulta din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii bunurilor.

Manipularile acceptate pentru determinarea naturii, calitatii si functionarii bunurilor sunt:

  • dezambalarea fara distrugerea sau deteriorarea ambalajelor originale, urmand instructiunile pentru despachetare (acolo unde producatorul indica modul de manipulare) fara deteriorarea ambalajului, produsului sau accesoriilor;
  • inspectarea vizuala, tactila si olfactiva (atunci cand nu se incalca prevederile de mai jos) a produselor;
  • in cazul produselor care nu necesita montarea de accesorii consumabile sau racordarea la alte utilitati decat energia electrica se permite alimentarea numai cu energie electrica si pornirea/oprirea acestora;
  • in cazul produselor care necesita montarea de accesorii consumabile (de ex.: filtre, cartuse refill, cartuse de imprimanta, toner etc.) sau racordarea la alte utilitati decat energia electrica (de ex.: apa, gaz metan, aer comprimat etc.) se permite alimentarea numai cu energie electrica si pornirea/oprirea acestora si nu se permite montarea accesoriilor consumabile.

Daca un Client/Utilizator isi exercita dreptul de retragere dupa ce a utilizat bunurile intr-o masura care depaseste limita necesara stabilirii naturii, caracteristicilor si modului de functionare a bunurilor, Clientul/Utilizatorul raspunde pentru eventuala diminuare a valorii bunurilor.

Exemple de actiuni neacceptate, care duc la diminuarea valorii produsului returnat sau pierderea dreptului de retragere:

  • folosirea aparatelor electronice sau electrocasnice in orice alt mod decat testarea prin pornirea/oprirea aparatului;
  • zgarierea, murdarirea, patarea, impregnarea produselor cu substante externe;
  • desigilarea accesoriilor consumabile (de ex. cartuse de cerneala, toner etc.)
  • desigilarea sau instalarea licentelor software;
  • desigilarea produselor alimentare, cosmetice, de ingrijire personala, de curatenie, produselor pentru copii si nou-nascuti sau de lenjerie intima.

Punerea produselor intr-o stare ce face imposibila revanzarea lor duce la refuzarea returului.

Accesoriile (manuale de utilizare, CD-uri, cabluri etc.) aflate in cutia produsului fac parte integranta din produs. Ca urmare, atunci cand Clientul/Utilizatorul returneaza un produs, protejat prin infoliere cu folie pentru ambalat din plastic stretch sau ambalat in cutie din carton (fara etichete lipite pe acesta, fara taieturi, rupturi etc.), si impreuna cu returneaza si toate accesoriile acestuia.

In cazul retragerii din contract, Utilizatorul/Cumparatorul este responsabil doar in ceea ce priveste diminuarea valorii bunurilor care rezulta din manipularea bunurilor, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii bunurilor.

In cazul in care bunul returnat prezinta urme de uzura, zgarieturi, lovituri, socuri electrice, accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, Utilizatorul/Clientul este responsabil in ceea ce priveste diminuarea valorii bunurilor.

Inainte de a returna produsul, INFINITY recomanda protejarea ambalajului original cu folie pentru ambalat din plastic stretch sau cu o cutie din carton. Clientul/Utilizatorul va proteja ambalajul original si nu va lipi etichete sau scotch pe acesta.

Diminuarea se aplica intre 10%-90% din valoarea initiala a produsului. Taxa de diminuare va fi comunicata catre client la receptionarea produselor modificate.

Daca produsele returnate au fost insotite de eventuale bonusuri/cadouri, si acestea trebuie returnate. In caz contrar, valoarea acestora se scade din valoarea returului.

Daca s-au achizitionat mai multe produse de acelasi fel si se doreste returul tuturor, Clientul/Utilizatorul trebuie sa se asigure ca doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se accepta doar daca sunt sigilate.

Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost primite. Asigurati-va ca produsul nu este protejat de parole setate de dvs. si ca ati sters eventualele conturi pe care le-ati definit, astfel incat produsul sa nu contina nici o data cu caracter personal si sa poata fi adus la versiunea initiala de software.

Returul se face cu etichetele initiale intacte, certificatul de garantie in original (daca a fost emis) si toate documentele cu care a fost livrat produsul.

Nu se accepta produsele asupra carora au fost efectuate interventii neautorizate, cele care prezinta urme de uzura sau folosire excesiva, zgarieturi, ciobituri, lovituri, socuri mecanice / electrice, produsele carora le lipsesc accesorii.

Nu se accepta returul daca ai dezinstalat sistemele de operare sau alte programe existente la livrare, daca produsele au licente OEM activate sau daca ai dezinstalat sistemele de operare sau alte programe existente la livrare.