Politica de Garantie

 Garantie mobila

Garantia este certitudinea calitatii unui produs si se aplica oricarui produs achizitionat de la INFINITY. Noi oferim aceasta garantie pentru ca avem incredere in produsele noastre.

Garantia oferita de INFINITY are ca scop repararea sau inlocuirea fara nici un cost suplimentar a unui produs, daca se constata un defect de fabricatie sau de material.

Acest act ofera garantie pentru toate partile componente ale mobilierului, exceptie facand componentele fabricate de catre terte parti (electrocasnice, accesorii etc) care sunt garantate direct de catre producatorii acestora. Acest act de garantie nu se refera, nu modifica si nu inlocuieste garantia componentelor realizate de acesti producatori.

Pentru a beneficia de termenii si conditiile garantiei produselor INFINITY, trebuie sa tii cont ca garantia este oferita pentru un produs destinat a fi folosit in mod obisnuit, in conditii normale.

Toate produsele comercializate pe SITE, cu exceptia celor resigilate, beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor. Produsele sunt noi, in ambalajele originale si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte.

Pentru toate piesele de mobilier se asigura garantia pe o perioada de 2 ani, timp in care vom inlocui/repara piesa de mobilier pentru defectiunile constatate.

INFINITY va raspunde reclamatiei in termen de max. 3 zile lucratoare de la primirea acesteia. In vederea solutionarii reclamatiei, INFINITY poate sa decida:

  1. respingerea reclamatiei;
  2. remedierea marfii reclamate pe cheltuiala sa;
  3. acordarea unui rabat;
  4. inlocuirea marfii sau returnarea acesteia.
  • nicio reclamatie nu va fi luata in calcul daca s-a intervenit in orice fel asupra produsului si/sau daca CLIENTUL nu a efectuat montajul cu firmele specializate în domeniu.
  • Remedierea neconformitatii reclamate se face in termenul prevazut de legislatia in vigoare.
  • Perioada de garantie se prelungeste cu perioada in care produsul a stat in reparatie. Produsele oferite respecta prescriptiile prevazute in documentele tehnice normative in vigoare in Romania.
  • Clientul este de acord cu faptul ca produsele din materiale precum: piele ecologica, PAL, furnir, acrylux, nu pot fi fabricate identic din punct de vedere al texturii, nuantelor de culoare pe diferite suprafete si a particularitatilor aparente pe material. Acestea nu sunt considerate defecte de calitate.
  • In cazul aparitiei unor eventuale defecte, cumparatorul va putea formula o reclamatie. Orice reclamatie, insotita de factura si cu respectarea prezentului regulament, formulata de cumparator in termen conform prevederilor actului de garantie, se trimite pe mail la adresa suport@infinity.ro.
  • In cazul in care pentru produs este emis un act  de garantie si se constata neconformitatea in perioada de garantie, se va dispune masura reparatorie cu respectarea OG 21/1992, Legii 449/2003 si a altor dispozitii legale in vigoare.
  • Reclamatiile se trimit la adresa suport@infinity.ro.

 

Garantia se aplica pentru:

  • defecte de fabricatie/ executie
  • defecte ale materialelor
  • vicii ascunse
  • defectele de proiectare
  • montajului necorespunzator efectuat de catre executant

 

De asemenea este inevitabil ca nuantele/ culorile pieselor inlocuite sa nu difere de culoarea pieselor orginale. Insa Executantul va face tot posibilul sa asigure nuante cat mai apropiate de cele originale, astfel incat diferentele sa fie cat mai putin vizibile sau chiar neobservabile. Totusi executantul nu poate fi facut raspunzator de diferentele de nuante ale pieselor inlocuite la intervale diferite de timp.

Pentru a evita pierdea garantiei, recomandam citirea cu atentie a instructiunilor de intretinere a mobilierului, care sunt disponibile mai jos, in format printat sau, la cererea clientului, in format electronic, transmis la o adresa de e-mail valida comunicata de client.

Aceasta garantie nu este valabila pentru serviciile externalizate, cum ar fi materialele printate de firme specializate de print (lemn/ sticla).

Atentie! In mod deosebit se va avea grija ca mobilierul de bucatarie sa nu fie expus la pe perioade lungi la umezeala/ umiditate/ aburi sau caldura excesiva.

Pentru a beneficia de garantie, clientul trebuie sa notifice in scris Executantul pe adresa de e-mail suport@infinity.ro si sa prezinte dovada platii si prezentul act de garantie, specificand defectele constatate. Clientul va permite accesul reprezentantului executantului pentru a face constatarile. Executantul va face toate eforturile pentru a asigura satisfactia clientului prin a solutiona cat mai rapid solicitarea clientului atata timp cat se vor indeplini toate conditiile expuse mai sus. Termenul aproximativ de finalizare a reparatiilor necesare se va estima in functie de daunele constatate si de specificatiile proiectului.

Producatorul va fi exonerat de orice raspundere in cazul in care clientul nu anunta cat de repede cu putinta despre defectiunea aparuta sau in cazul in care intervine cu reparatii proprii asupra unei defectiuni aparute.

Clientul va avea asteptari rezonabile in ceea ce priveste produsul, caracteristicile si durabilitatea produselor.

Pentru a beneficia de termenii si conditiile garantiei produselor INFINITY, trebuie sa tii cont ca garantia este oferita pentru un produs destinat a fi folosit in mod obisnuit, in conditii normale.

Conditii in care garantia devine inaplicabila sau nula:

  • Uzura normal a produsului tinand cont de durata de viata;
  • Incendierea, deteriorarea, furtul, decolorarea produsului sau a unor parti component in urma expunerii la soare sau la o alta sursa puternica de caldura sau a contactului cu apa, vopsirea produsului de catre client, deteriorari ale produsului in urma unor calamitati, ruperea sau zgarierea produsului ca urmare a lovirii sale, defecte produse de depozitarea in conditii de umiditat e, curatarea cu substante neadecvate, depozitarea si utilizarea produsului in conditii improprii, altele decat cele pentru care acesta a fost testat si proiectat, defecte care apar ca urmare a erorilor de montaj;
  • Folosirea produsului in regim industrial, in locuri publice sau in scopuri profesionale;
  • Interventia, repararea sau modificarea facuta de persoane neautorizate
  • Actiuni mecanice cu forte disproportionate in zone ale produselor care nu au fost concepute si produse in acest sens.
  • Orice produs de tapiterie (canapele, fotolii, paturi tapitate, saltele) isi va pierde garantia daca materialul de acoperire al acestuia prezinta resturi alimentare; fecale umane sau animale; par de la animalele de companie si va prezenta mirosuri deranjante (mirosuri specifice animalelor, mucegaiului si nu in ultimul rand mirosul specific de fecale);
  • Saltele rulate, impaturite;
  • Deteriorarea produsului ca urmare a transportului, manipularii, montajului facut de client sau de un tert;
  • Produse incendiate, inundate, deteriorate, furate;
  • Schimbarea culorii produsului din cauza soarelui sau a unei surse de caldura sau apa;
  • Vopsirea produsului de catre client sau a interventiei cumparatorului asupra mobilierului cu substante suplimentare de lacuire;
  • Gaurirea, lipirea pe produs a altor repere sau materiale;
  • Murdarirea materialului de acoperire in urma folosirii;

Termenul de garantie este de 2 ani pentru canapele, paturi, mobilier modular, dressinguri la comanda etc.

Pentru a va bucura cat mai multi ani de produsele cumparate si pentru a va proteja investitia, urmati instructiunile de mai jos:

  • Nu asezati direct pe mobilier obiecte umede sau ude (pahare, sticle, etc.), utilizati pentru acesta suporti speciali care se gasesc in comert .
  • Orice pata de lichid trebuie stearsa imediat cu o carpa moale si uscata, in directia fibrelor lemnului. Pe suprafetele melaminate, lichidele trebuie sterse imediat cu un prosop de hartie si apoi uscate pentru a evita formarea petelor.
  • Expunerea excesiva la soare poate cauza pierderea luciului si degradarea mobilierului.
  • Schimbarile extreme de temperatura si umezeala pot cauza crapaturi si desprinderi ale finisajelor.
  • Utilizati produsul in incaperi cu temperatura normala (intre 15-25 de grade celsius), departe de pereti cu igrasie, mucegai, infiltratii sau surse de caldura sau lumina puternice (umiditate 50-70%) .
  • Produsele de tapiterie sunt finisate cu stofa, piele naturala sau inlocuitori de piele naturala denumiti si piele ecologica de aceea au nevoie de ingrijire speciala(pielea ecologica este policlorura de vinil si un strat textil, fibros).
  • Evitati schimbarile bruste de temperatura, curenti de aer sau actiunea directa a razelor solare.
  • Nu asezati direct pe suprafata produsului obiecte fierbinti, umede, lipicioase, murdare sau care pot produce zgarieturi sau deteriorari.
  • Montajul mobilei corp se face pe suprafete plane ;
  • Pe blatul de bucatarie nu se taie alimente; nu se aseaza obiecte fierbinti; nu se sparg alimente tari(nuci, migdale, gheata, alimente inghetate) este indicata folosirea permanenta a unui tocator;
  • Apa se va utiliza in cantitati foarte mici sub forma unei carpe umede. Dupa stergere folositi o carpa uscata.
  • Nu este recomandata dezambalarea coletelor de mobilier folosind obiecte taioase;
  • Nu este recomandata taierea sau zgarierea materialelor;
  • Nu este recomandata frecarea de alte suprafete, (pereti) sau cu substante (solutii de curatare) abrazive;
  • Nu este recomandata folosirea sau pastrarea produselor in medii umede sau la temperaturi sub zero grade Celsius, precum si in medii cu variatii de temperatura;
  • Nu este recomandata udarea produselor, (curatati cu o carpa usor umezita intr-o solutie de apa cu sapun, 50% apa, 50% sapun lichid cu PH neutru, apoi stergeti imediat cu carpa uscata;
  • Nu este recomandata uscarea produselor (in special cele de tapiterie) cu uscatorul electric;
  • Nu se recomanda sa se sara ritmic si repetat cu picioarele (in special copii) pe paturile si/sau saltelele cu miez elastic acest lucru ducand la deformarea plastica a miezului elastic;
  • Nu este recomandat sa se agate de usile dulapurilor obiecte grele acest lucru putand duce la dereglarea balamalelor usilor si la smulgerea acestora din suruburi;
  • Nu se recomanda folosirea scaunelor de birou (scaunele ergonomice cu role) pe post de vehicule de transport acest lucru ducand la deteriorarea rotilelor;
  • Nu este recomandat se se realizeze modificari ale produsului prin adaugare sau eliminare de piese componente acest lucru ducand la pierderea garantie;
  • Nu este recomandat sa se introduca mobilierul in locuinta clientului inainte de a se instala usile locuintei;
  • Este interzis sa se intre in dulap (in special copiii);
  • Este interzisa folosirea etajerelor cu rafturi pe post de scara, in urma acestor actiuni poate rezulta ranirea persoanei care a incercat acest lucru (in special copii) si deteriorarea produselor;
  • Nu se recomanda supraincarcarea barelor de haine acest lucru putand duce la curbarea acestora si la dereglarea produsului;
  • Nu se recomanda supraincarcarea politelor realizate din PAL cu mai mult de max. 14 kg pentru polite cu adancime de 580 mm si max. 7 kg pentru polite cu adancime de 380 mm.
  • Corpurile de mobilier pentru baie au fost special concepute pentru a fi folosite in aceasta camera. Totusi evitati expunerea mobilierului la umiditate sau abur. Se va asigura aerisirea si ventilarea mecanica a baii, iar mobilierul nu se va amplasa in apropierea dusului sau a cazii. A se respecta distanta minima de 50 cm fata de cada/cabina de dus pentru a preveni udarea mobilierului.

 

ARANJARE, MUTARE, DECORARE:

  • Asezati produsul de mobilier doar pe suprafete plane. Daca nu exista o astfel de suprafata, planeitatea se va obtine prin utilizarea unor pene din lemn sau plastic.
  • Mobilierul din lemn sau furniruit este afectat de lumina. In primele doua luni cand mobilierul absoarbe pentru prima oara lumina, pe acesta nu se vor aseza obiecte sau decoratiuni, fiind foarte posibil ca absortia inegala a luminii sa rezulte in pete permanente.
  • Daca tebuie sa deplasati piesa de mobilier, aceasta trebuie golita de greutati, in acest fel se va usura manipularea, si se evita aparitia riscului de deteriorare.
  • Nu mutati mobilierul prin tragere sau impingere. Mutarea mobilierului cu o greutate mai mare de 15Kg se va face de cel putin 2 persoane si se vor folosi accesorii specifice pentru mutat mobila.
  • Praful de pe mobilier se va sterge cu o carpa moale si uscata si se vor folosi doar produse de curatat specifice materialului de fabricatie.
  • Nu folositi produse de curatare care contin solventi chimici sau alcool, (orice solutie de curatare trebuie incercata pe o suprafata mica, ascunsa). Dupa ce ati probat solutia de curatare pe o portiune de material ascunsa vederii, curatati fara sa frecati zona vizata, treceti usor cu carpa.
  • Nu se recomanda sa se foloseasca bratele sau spatarul coltarelor, canapelelor sau fotoliilor pentru sedere. Acest lucru poate duce la deteriorarea scheletului acestuia.
  • Se recomanda folosirea alternativa a pernelor de sezut astfel incat acestea sa prezinte acelasi grad de uzura

 

UTILIZARE, MANIPULARE, PASTRARE: Produsele de tapiterie sunt concepute pentrut uz domestic si nu pentru folosirea lor in regim industrial, in locuri publice sau in scopuri profesionale.

  • Produsele de tapiterie acoperite cu piele naturala se aspira, nu se expun timp indelungat la lumina soarelui.
  • Produsele de tapiterie din piele ecologica se aspira si se sterg cu o carpa umeda, petele minore ale acestor produse se pot indeparta cu un burete imuiat in apa si solutie diluata de sapun.
  • Se recomanda aspirarea si aerisirea pernelor (acolo unde acestea exista si unde este posibil) cel putin o data pe luna.
  • Produsele tapitate cu stofa se aspira .
  • Pentru ca toate pernele sa prezinte o uzura uniforma in timp, este indicat sa se alterneze pernele folosite mai mult cu cele mai putin folosite.
  • Pentru curatarea suprafetelor tapitate cu materiale textile se foloseste sampon pentru tapiterie, testat pe o suprafata care nu este la vedere (ca sa fim siguri ca nu deterioreaza tesatura).
  • Husele detasabile se pot spala la o temperatura de maxim 30 C, nu se utilizeaza inalbitor, nu se foloseste fierul de calcat, nu se curata uscat, nu se curata chimic, nu se stoarce prin centrifugare;
  • Verificati in mod regulat starea generala a mobilierului, precum si a accesoriilor din interior - indeosebi a suruburilor care trebuie stranse la anumite intervale de timp.
  • saltelele se vor intoarce lunar de pe o parte pe alta (daca salteaua are fata iarna - fata vara se vor alterna decat capetele aceleiasi fete) si vor avea ca suport o somiera cu lamele elastice, curata periodic praful si alte impuritati de pe saltea, cu ajutorul aspiratorului; daca somiera este realizata din placa de PAL asigurati-va de faptul ca aceasta prezinta orificii care ajuta la circulatia aerului impiedicand astfel aparitia mirosului si a mucegaiului;
  • Produsele de tapiterie deschise la culoare (albe, bej sau crem pe orice tip de material de acoperire) sunt predispuse la deteriorarea materialului de acoperire prin migrarea unei culori mai puternice ca baza (negru, maro, albastru, violet, verde etc) de pe obiecte de imbracaminte, incaltaminte, marochinarie, oja, produse de cosmetica, denim (blue jeans), de aceea nu recomandam ca aceste obiecte sa interactioneze.
  • Este interzis ca saltelele sa fie rulate, impaturite, introduse intr-un cadru de pat mai mic ca dimensiune, spalate, uscate cu uscatorul electric;
  • Este interzis folosirea saltelei ca “masa de calcat”;
  • Este interzis incercarea portantei produselor de tapiterie prin presarea lor cu genunchiul sau cu cotul acest lucru ducand la deformarea a materialului de acoperire fara a exista posibilitatea de revenire la forma initiala;
  • Este interzis folosirea bratelor canapelelor si fotoliilor pentru sedere acest lucru putand duce la deteriorare structurii interioare a produsului;
  • Toate tipurile de materiale de acoperire(stofa, piele ecologica, piele naturala in special) se intind in timpul utilizarii. Pentru a atinge un nivel a confortului cat mai ridicat tapiteriile (husele) nu se pot realiza prea strans, de aceea, in timp, pot aparea unele cute (pe spatare, sezut, cotiere) acest lucru nefiind considerat un defect.

MECANISME DE EXTENSIE: Trebuie stiut faptul ca sistemele de pat sunt pentru utilizare ocazionala si nu zilnic.

  • La mecanismele metalice se recomanda ungerea periodica a partilor in miscare cu uleiuri speciale aflate in comert si se evita bruscarea mecanismului la deschidere sau inchidere .
  • Mecanismele de pat sunt proiectate si destinate pentru utilizare ocazinala si nu pentru folosinta zilnica.
  • Deschiderea si inchiderea mecanismului sa nu se faca in mod brutal, pentru a evita ruperea componentelor care fac parte din sistemul de culisare .
  • La deschiderea canapelei, este important sa avem miinile pozitionate cat mai central, pentru a realiza extensia cat mai corect si pentru a evita deteriorarea mecanismului prin pozitionarea mainilor in dreapta sau in stanga canapelei .
  • Mecanismele tip Ribalta se inchid doar cu salteaua aferenta in interior iar lenjeria de pat se depoziteaza intr-un spatiu diferit pentru a evita indoirea mecanismului .
  • Ruperea plaselor din metal prin punctele de sudura, in cazul in care canapeaua nu este folosita corespunzator, duce la pierderea garantiei (nu sarim si nu calcam pe canapea – fapt ce duce la deteriorarea sistemului de extensie) .

 

CONTRAINDICATII:

  • Nu se vor folosi pentru intretinere produse ce contin alcool,  inalbitori, agenti chimici sau abrazivi, nu se usuca folosind un uscator electric.
  • Nu se actioneaza asupra suprafetelor cu obiecte dure (cutit, cutter, unghia etc)
  • Nu se aseaza mobilierul in bataia directa a razelor solare si nu se aseaza mobilierul langa o sursa de lumina .
  • Nu se aseaza in apropierea unei surse de caldura, nu se muta mobilierul prin impingere sau tragere, ci prin ridicare.
  • Pe produsele cu miez elastic nu se sare de mai multe ori la rand pentru ca se risca deformarea miezului elastic, bratele produselor tapitate nu sunt recomandate pentru sedere.
  • Este interzisa incercarea portantei canapelelor si a fotoliilor prin presarea lor cu genunchiul sau cotul, acest lucru ducand la deformarea materialului de acoperire, fara a exista posibilitatea de revenire la forma initiala .
  • Petele de pix sau marker nu se inlatura cu agenti chimici (spirt, acetona), ci se incearca cu solutii speciale de curatat pentru fiecare material in parte (solutiile de curatat difera de la material la material; textil, piele ecologica, piele naturala)
  • Este interzisa utilizarea saltelei de canapea, a sezutului, ca masa de calcat sau a se sari pe ea.
  • Toate tipurile de materiele de acoperire (stofa, piele ecologica, piele naturala), se intind in timpul utilizarii. Pentru a atinge un nivel de confort cat mai ridicat, husele nu se pot realiza prea strans, de aceea in timp pot aparea unele cute (pe spatar, sezut, cotiere), acest lucru nefiind considerat un defect.
  • Este interzisa aplicarea fortelor disporportionate asuprea elementelor de mobilier care nu au fost concepute si fabricate in acest sens.

Va recomandam ca inainte de achizitionare produselor mobiliere sa va asigurati ca:

  • Ati fost informat corect, complet si precis despre toate aspectele care sunt importante pentru dumneavoastra.
  • Ca ati luat la cunostinta clauzele si conditiile care insotesc produsul si ati respectat instructiunile de instalare, manipulare, intretinere si utilizare.