In ce conditii pot returna produsele?

29/09/2020
by Admin Admin
  • Produsele facturate gresit, gresit livrate, cu defecte de fabricatie, sau coletele deteriorate, trebuie returnate in aceeasi stare, in ambalajul original, impreuna cu documentele cu care au fost insotite si etichetele intacte.
  • Actiuni neacceptate care duc la diminuarea valorii produsului returnat sau pierderea dreptului de retragere:
    • folosirea aparatelor electronice sau electrocasnice in orice alt mod decat testarea prin pornirea/oprirea aparatului;
    • ruperea sigiliilor si a etichetelor;
    • ruperea sau deteriorarea ambalajelor originale (ambalajele originale fac parte integranta din produs);
    • zgarierea, murdarirea, patarea produselor cu substante externe, etc.;
    • desigilarea accesoriilor consumabile (de ex. cartuse de cerneala, toner, etc.);
    • desigilarea sau instalarea licentelor software;
    • desigilarea produselor alimentare, cosmetice, de ingrijire personala, de curatenie, produselor pentru copii si nou-nascuti sau de lenjerie intima.
  • Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi conditie ca la primire, fara a avea alte deteriorari/defecte, exceptand cele semnalate de catre client.

Daca ai intrebari ne poti contacta oricand prin telefon sau e-mail:

Telefon: 0739665143

E-mail: suport@infinity.ro