Cum procedez in cazul unui retur?

29/09/2020
by Gabriela Paduret
  • Verifica daca produsul este eligibil pentru retur si apoi completeaza formularul de retur de pe site

Cum procedez in cazul in care articolul meu a fost deteriorat in timpul transportului?

29/09/2020
by Gabriela Paduret

Daca sesizezi ca produsul este lovit, zgariat, ciobit sau spart, iti recomandam sa refuzi livrarea.

In cat timp imi primesc banii inapoi si pe ce cale?

29/09/2020
by Bratosin Adina
  • Conform procedurii standard de retur, banii vor fi restituiti in contul tau in termen de 14 zile de la aprobarea returului, in contul indicat la completarea *formularului de retur*.
  • Pentru platile efectuate online cu cardul bancar, restituirea se va efectua in contul respectiv.
  • Daca banii nu au fost restituiti dupa cele 14 zile, te rugam sa ne contactezi.
  • Daca ai intrebari ne poti contacta oricand prin telefon sau email.

Telefon: 0739665143

Email: suport@infinity.ro

Cum pot face o reclamatie cu privire la un articol?

29/09/2020
by Gabriela Paduret
  • Reclamatiile se pot face accesand butonul INFINITY din stanga jos a paginii principale.

Trebuie sa platesc pentru retur?

29/09/2020
by Gabriela Paduret

Da, contravaloarea transportului va fi achitata de catre client. Costul transportului diferă în funcție de localitate și de firma de curierat aleasă.

Daca ai intrebari ne poti contacta oricand prin telefon sau e-mail.

Telefon: 0739665143

E-mail: suport@infinity.ro

Care este termenul in care pot returna un articol?

29/09/2020
by Gabriela Paduret

Returnarea unui articol INFINITY se poate face in termen de maxim 45 zile de la primirea produsului. Articolele ce apartin altor parteneri INFINITY se supun termenului de retur indicat in descrierea produsului interesat/achizitionat. 

Daca ai intrebari ne poti contacta oricand prin telefon sau e-mail.

Telefon: 0739665143

E-mail: suport@infinity.ro

Primesc o notificare atunci cand coletul care trebuie returnat este preluat catre firma?

29/09/2020
by Gabriela Paduret

In momentul in care, coletul care a fost trimis pentru retur, ajunge la noi la sediu sau la sediul unui partener din marketplace-ul INFINITY vei primi un e-mail de confirmare.

Daca ai intrebari ne poti contacta oricand prin telefon sau e-mail.

Telefon: 0739665143

E-mail: suport@infinity.ro

In ce conditii pot returna produsele?

29/09/2020
by Gabriela Paduret
  • Produsele facturate gresit, gresit livrate, cu defecte de fabricatie, sau coletele deteriorate, trebuie returnate in aceeasi stare, in ambalajul original, impreuna cu documentele cu care au fost insotite si etichetele intacte.